Recenzja Hydrain 3 Hialuro Dermedic

Mam już denko kremu nawilżającego o dogłębnym działaniu od Dermedic. Zawsze uważałam że mam cerę mieszaną ponieważ strefa T bardzo mi się przetłuszczała a policzki pozostawały suche oraz na czole było widać suche skórki. Gdy zaczęłam wczytywać się coraz bardziej w artykuły i opinie w Internecie, dowiedziałam się, że moja skóra wcale nie jest jednoznacznie mieszana.

Dziś wiem, że mój typ cery to: mieszana, trądzikowa i odwodniona skóra. Postanowiłam poszukać kremu który znormalizowałby mój typ i działałby dobrze na niedoskonałości. W drogerii Superpharm w dziale dermokosmetyków kupiłam Hydrain 3 Hialuro Dermedic. Kosztował mnie 24zł, co za 50g nie było dla mnie bardzo dużym wydatkiem zwłaszcza, gdy był on skierowany dla osób z problemami odwodnienia skóry oraz o dogłębnym działaniu.

Co obiecywał producent?

Zalecany do pielęgnacji skóry suchej, bardzo suchej i odwodnionej. Składniki aktywne: Woda termalna, Kwas hialuronowy, Hydroveg VV, Filtry ochronne UVA, UVB – SPF 15, Gliceryna, Alantoina, Mocznik. Sposób użycia: Nanieść na twarz, szyję i dekolt równomierną warstwę preparatu i pozostawić do wchłonięcia.

Obietnice:

  • Przywraca skórze naturalną zdolność nawilżania oraz zatrzymuje wodę
    w naskórku
  • Wygładza skórę
  • Chroni przed UVA i UVB – SPF 15
  • Nie zatyka porów
  • Doskonały pod makijaż
  • Hypoalergiczny

Jakie działanie naprawdę miał produkt?

Nawilża choć nie aż tak dogłębnie jak jest napisane na opakowaniu. Ma bardzo lekką konsystencję. Czy wygładza skórę? Może przez kilkanaście minut po nałożeniu, potem pojawiał się tłusty film. Dlatego nie nadaje się pod makijaż. Nie zatkał mi porów. Zużyłam go do końca jako krem nawilżający. Był dobry ponieważ zawierał spf 15. Nadawał się tylko na noc, ponieważ po jakimś czasie strefa T zaczynała być tłusta. Wchłaniał się dobrze. Opakowanie w kremach też jest dla mnie ważne. Było wykonane bardzo dobrze, jedyne co mi przeszkadzało to waga szklanego pojemnika. Gdyby chciało się go zabrać w podróż nie było by to komfortowe lecz do stosowania w domu bardzo wygodne i trwałe rozwiązanie. Cena nie jest wysoka zwłaszcza, gdy kupi się go w promocji (występują one często na tę markę). Moim zdaniem krem należy do średniej pułki cenowej i jego działanie jest adekwatne do ceny.

Podsumowując, produkt jest dla osób, które:

  • nie chcą wydać zbyt dużo pieniędzy na krem nawilżający o dobrym działaniu
    i dużej pojemności,
  • chcą stosować krem na noc,
  • potrzebują codziennego nawilżenia,
  • potrzebują ochrony spf
  • nie mogą pozwolić sobie na zatkane pory

 

9 thoughts on “Recenzja Hydrain 3 Hialuro Dermedic

  1. Co do rodzaju skóry to kiedyś przy okazji jakiegoś spotkania poddałam się badaniu skóry, po którym dowiedziałam się, że mam tłustą i odwodnioną cerę. Pomyślałam no, pięknie tyle lat w niewiedzy bo w życiu bym nie pomyślała, że moja skóra jest odwodniona. Dosłownie trzy dni później miałam okazję skorzystać z vouchera do bardzo dobrego SPA, który podarował mi mąż. Wizyta zaczynała się od analizy skóry,a kosmetyczka zakończyła ją mówiąc: Ale ma pani super nawilżoną cerę. Hmm… 🙂

    Lubię to

  2. W sumie, od profesjonalnych dermokosmetykow mamy prawo wymagać więcej jako konsumentki. Szkoda, że nie do końca się u Ciebie sprawdził – choć niewykluczone , że u kogoś innego dałby świetne rezultaty. Kwestia indywidualna – dlatego najlepiej przekonać się na własnej skórze 🙂

    Lubię to

Skomentuj

