Efekty serum do rzęs Biotebal

Zauważyłam, że moje rzęsy są coraz słabsze. Zawsze używałam olejku rycynowego. Lecz nie zauważyłam efektów. Postanowiłam kupić jakąś odżywkę. Po wielu przeczytanych recenzjach zdecydowałam się na Biotebal. Producent obiecuje, że po 3 tygodniach rzęsy będą gęstsze i dłuższe. Dziś przychodzę do Was z recenzją. Używałam serum codziennie wieczorem przed pójściem spać. Sama byłam ciekawa czy moje rzęsy będą wyglądały choć trochę lepiej.

Efekty jakie zauważyłam do wydłużenie i pogrubienie rzęs. Na końcu dodam zestawienie zdjęć przed i po kuracji, która trwała 3 tygodnie. Jeśli chodzi o sam kosmetyk to jest to przeźroczyste serum w opakowaniu eyelinera. Nie posiada zapachu. Pojemność wynosi 3ml.  Na powiekach nie mam zaczerwienień, nic mnie nie swędzi ani nie piecze. To dobry znak, ponieważ często słyszałam o tego typu objawach przy używaniu odżywek do rzęs. W opakowaniu mam jeszcze produkt choć ciężko stwierdzić ile go dokładnie zostało.

Zdjęcie rzęs przed kuracją:

img_20170203_133056

Zdjęcie rzęs po 3 tygodniach:

img_20170225_130728

Zdjęcie rzęs po 8 tygodniach (niżej pomalowane):

IMG_20170410_171959_541

Pełen makijaż po 12 tygodniach:

IMG_20170614_210722_842

Zapraszam do:

https://drogadosiebie.pl/leki/biotebal/

Informacje od producenta

Biotebal rzęsy XXL to specjalistyczne serum, które zapewnia efekt długich, pięknych i zdrowych rzęs. Dzięki specjalnej formule Inno – BibiotinTM, skutecznie i bezpiecznie wydłuża, pogrubia i wzmacnia rzęsy oraz brwi. Serum zawiera przebadane, aktywnie działające składniki :

Bimatoprost – znany i uważany na świecie za jeden z najskuteczniejszych składników pobudzających wzrost rzęs i hamujący proces ich wypadania. Regularnie stosowany sprawia, że rzęsy stają się dłuższe, grubsze i mocniejsze. Są bardziej elastyczne, lśniące i nabierają ciemniejszego koloru.

Biotyna – wiatamina H – wywiera korzystny wpływ na stan włosów i tempo ich wzrostu. Jest skutecznym środkiem stymulującym wzrost rzęs i brwi.

Pantenol – prowitamina B5 – odgrywa ważną rolę w pielęgnacji włosow, nadając im połysk i miękkość. Wygładza i pogrubia włókno włosa, chroni przed uszkodzeniami. Działa regenerująco.

Polisacharydy – mają zdolność do zatrzymywania wody, co daje efekt natychmiastowego i długoterminowego nawilżenia. Zmniejszają nierówności powierzchni rzęs i brwi, naprawiają i wygładzają ich strukturę.

Ekstrakt ze świetlika lekarskiegou – ziołowy „kompres”, posiada dobroczynne działanie na okolice oczu. Działa kojąco i nawilżająco, zmniejsza oznaki zmęczenia, zapobiega podrażnieniom.

Peptydy – wywołują efekt dłuższych, gęstszych i mocniejszych rzęs. Zawarty w produkcie specjalnie wyselekcjonowany peptyd – Biotinoyl

Tripeptide-1 – wzmacnia włókna włosów, poprawiając kondycję rzęs.

Ekstrakt z pestek dyni – wzmacnia rzęsy zapobiegając ich wypadaniu.

SKUTECZNOŚĆ POTWIERDZONA BADANIAMI:

  • wydłużenie rzęs u 76% badanych
  • zagęsczenie rzęs u 68% badanych
  • pogrubenie rzęs u 56% badanych
  • wzmocnienie rzęs u 84% badanych
  • stymulacja odrastania rzęs u 68% badanych
  • komfort precyzyjnej aplikacji u 88% badanych
  • satysfakcja z wydajności produktu u 92% badanych

Pierwsze rezultaty można zaobserwować już po 3 tygodniach stosowania. Najbardziej spektakularne efekty już po 12 tygodniach stosowania.

Produkt przebadany okulistycznie i dermatologicznie
Jest dobrze tolerowany przez skórę, spełnia wymagania testu kompatybilności ze skórą atopową i szczególnie wrażliwą oraz łatwo ulegającą podrażnieniom (Skin Compatibility Test) i może zostać sklasyfikowany jako niedrażniący. Bezpieczny dla osób noszących szkła kontaktowe.

Sposób użycia:
Na czystą suchą skórę górnych powiek (po uprzednim demakijażu i umyciu wodą) nałożyć niewielką ilość preparatu jednym pociągnięciem aplikatora (nie powtarzać) też u nasady rzęs (podobnie jak eyeliner). Można stosować na brwi. Nakładać raz dziennie na noc. W razie dostania się do oczu, zmyć obficie wodą. Stosować codzienne przez 3-8 tygodni, a później 2-4 razy w tygodniu dla podtrzymania efektu.

Uwaga
Produkt zawiera bimatoprost. Nie powinien być stosowany przez kobiety w ciąży, karmiące piersią, osoby w trakcie chemioterapii oraz w wieku poniżej 18 lat. Nie należy stosować w przypadku chorób oczu lub nadwrażliwości na którykolwiek składnik produktu. Należy unikać dostania się preparatu do oczu. Bimatoprost zawarty w produkcie może powodować zaczerwienienie oczu, swędzenie, uczucie dyskomfortu lub suchości. W takich przypadkach należy przerwać stosowanie preparatu na 5-7 dni. W przypadku nie ustąpienia objawów, należy skontaktować się z lekarzem. Przy długotrwłym stosowaniu w miejscu aplikacji może dojść do ściemnienia skóry powiek. W większości przypadków efekt ustępuje po zaprzestaniu stosowania.

Ingredients
Aqua, Glycerin, Disodium, Phosphate, Panthenol, Biosaccharide Gum-1, Biotinoyl Tripeptide-1, Biotin, Bimatoprost, Euphrasia Officinaila Extract, Hydrolyzed Cucurbita Pepo Seedcake, Propylene Glycol, Xanthan Gum, Imidazolidinyl Urea, Methylparaben, Disodium EDTA, Citric Acid, Alcohol Denat.

22 myśli na temat “Efekty serum do rzęs Biotebal

  1. Wow! Rzeczywiście widać że efekt jest doskonały. Znam tę markę ale nie znałam odżywki do rzęs. Byłam pewna że tego typu specyfiki mało pomogą, a jednak się myliłam.

    Polubienie

  2. Zaskakujący efekt. Ja miałam kiedyś odżywkę na bazie olejku rycynowego jednak nie bylo efektów. O Biotebal slyszałam ale jako leku na wlosy. To dla mnie nowość 😊

    Polubienie

  3. Ja z Biotebalu preferuje biotyne w tabletkach. Efekty są też całkiem całkiem ale trzeba regularnie jeść. Ja co prawda jadłam ją na włosy, ale rzesy chyba tez mi sie poprawiły. Zastanawiałam sie ostatnio nad tą odżywką, ale bałam się, że mnie podrażni. Fajnie ,że zrobiłaś tą recenzję to już wiem , że „to działa”.

    Polubienie

  4. Ja używam serum Long 4 lashes i też jestem z niego zadowolona. Choć mam wrażenie, że o ile efekt po 2 miesiącach był naprawdę widoczny, to mimo dalszego stosowania się do wytycznych po pół roku moje rzęsy nie wyglądają już tak ładnie.

    Polubienie

Skomentuj

