Pozytywne zaskoczenie od Avene

Produkt, o którym chciałam dziś opowiedzieć to Cleanance żel oczyszczający do skóry tłustej z niedoskonałościami. Na początku myślałam, że to kolejny kosmetyk, który będzie działał jak placebo. Szybko się pomyliłam…

Po pierwszym użyciu pozytywnie mnie zaskoczył. Pomyślałam, że po dłuższym stosowaniu nie będzie widać efektów. Dni mijały a ja nie skupiając się myłam twarz codziennie po demakijażu. Pierwszy efekt jaki zauważyłam to brak zaskórników! Byłam zachwycona, ponieważ jest to mój największy problem. Drugą zaleta jest fakt, że kosmetyk nie wysusza skóry po długim stosowaniu. Po innych produktach pojawiały się suche skórki. Czułam, że skóra była za mocno potraktowana mimo delikatnych ruchów podczas mycia. Tutaj tego problemu już nie ma. Trzecim pozytywnym aspektem jest to, że moje przebarwienia potrądzikowe zaczęły się rozjaśniać. Zmniejszyła się liczba występujących niedoskonałości.

Jak stosuję?

U mnie, pierwszym etapem oczyszczania twarzy po całym dniu jest demakijaż. Przemywam twarz woda, aby była wilgotna. Następnie wylewam odrobinę żelu na dłoń
i wmasowuję go w skórę twarzy kolistymi ruchami. Omijając okolice oczu! Produkt ma bardzo delikatny zapach. Nie przeszkadza on w codziennym stosowaniu. Dodatkowo podczas kąpieli myje nim miejsca poza twarzą gdzie występują niedoskonałości. Tam również doskonale sobie z nimi radzi. Podczas mysia wytwarza się delikatna biała pianka, która dogłębnie oczyszcza skórę. Po całym zabiegu przemywam twarz wodą
i osuszam wacikiem.

IMG_20170613_194855

Jakie są wrażenia po zastosowaniu?

Skóra nie jest napięta, ani wysuszona. Mimo tego, że produkt jest delikatny, bardzo dokładnie oczyszcza skórę. Twarz staje się gładka i miła w dotyku. Na nosie czuć wygładzenie i brak zanieczyszczeń. Cera staje się jasna. Przebarwienia po pewnym czasie znikają. Nadmiar sebum zostaje zmyty, lecz nie występuje uczucie dyskomfortu
na skórze.

IMG_20170613_195257
Wygodne zamknięcie pozwala na zachowanie higieny


Co jest napisane na stronie producenta?

Oczyszczanie
Delikatnie oczyszcza skórę, dzięki łagodnej bazie oczyszczającej
Matuje
Monolaurynian( zgłoszenie patentowe) reguluje nadmierne wydzielanie sebum
Łagodzi
Woda termalna Avène koi i łagodzi skórę. Pozostawia skórę czystą i odświeżoną.

Czy to jest odpowiednie w moim przypadku?
CLEANANCE żel oczyszczający jest przeznaczony do pielęgnacji skóry wrażliwej, tłustej, ze skłonnością do trądziku.
Stosować rano i wieczorem; produkt należy nakładać na wilgotną skórę, spienić,
a następnie spłukać wodą.
Po zastosowaniu żelu, twarz należy spryskać Wodą termalną Avène, delikatnie osuszyć,
a nastepnie zastosować odpowiedni preparat z gamy Cleanance lub TriAcnèal do twarzy i ciała.

Rezultaty kliniczne
Skuteczność Cleanance żelu oczyszczającego została potwierdzona w badaniach klinicznych przeprowadzonych pod kontrolą dermatologiczną.
Natychmiast po zastosowaniu, skóra jest miękka w dotyku, zmatowiona, czysta, odświeżona.
Po 21 dniach stosowania CLEANACE żelu oczyszczającego zaobserwowano redukcję sebum, zaskórników i krost.

33 uczestników badania ze skórą tłustą i trądzikową. 2 aplikacje dziennie na twarz
i górną część ciała przez 21 dni.

Skład
AVENE THERMAL SPRING WATER (AVENE AQUA). WATER (AQUA). SODIUM LAUROYL METHYL ISETHIONATE. ZINC COCETH SULFATE. POLYSORBATE 20. SODIUM COCOAMPHOACETATE. CETEARETH-60 MYRISTYL GLYCOL. PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL. GREEN 5 (CI 61570). CITRIC ACID. DISODIUM EDTA. FRAGRANCE (PARFUM). GLYCERYL LAURATE. SODIUM BENZOATE. SODIUM HYDROXIDE. SODIUM SULFATE. YELLOW 5 (CI 19140). ZINC GLUCONATE

31 thoughts on “Pozytywne zaskoczenie od Avene

  1. Wstyd się przyznać, że do niedawna myślałam, że płyn micelarny i krem w zupełności wystarczą, by zadbać o twarz. Teraz do tego dorzuciłam peeling, maseczkę z czerwoną glinką i olejek do demakijażu – od razu widać, że skóra wygląda lepiej!

    Polubione przez 1 osoba

  2. Bardzo lubię produkty od Avene; zwłaszcza wodę termalną i kremy do twarzy;) Jednak jeśli chodzi o mycie skóry, zakochałam się w olejach i to one skradły moje serce;)

    Lubię to

  3. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z kosmetykami tej firmy. Miałam jedynie wodę termalną, ale jakoś nie widziałam większych rezultatów na skórze. Chociaż bardzo fajnie odświezała w ciągu upalnego dnia.

    Lubię to

  4. Ech mój ptoblem to właśnie zaskórniki. Najwiecej na nosie wrrr…Wydałam już krocie na kosmetyki żeby się ich pozbyć i nic. Na zabiegi się jeszcze nie decydowałam bo również są kosztowne a na jednym się nie kończy.Może jeszcze wypróbuję tego?

    Lubię to

  5. Zawsze jestem sceptyczna co do działania kosmetyków takich jak żele, toniki, na krem jestem w stanie wydać więcej, ale do tej pory pozostałe części pielęgnacji traktowałam po macoszemu. Może czas to zmienić… wypróbuje- jeśli rzeczywiście można liczyć na takie efekty 🙂

    Lubię to

Skomentuj

