Ulubiony od lat – puder bambusowy Paese

Marka Paese zachwyciła mnie jakiś czas temu i została ze mną na długi czas. Zakochałam się w pudrze bambusowym. Jest on jedynym pudrem matującym jakiego używam. Zamierzam dokupić sobie kolejne opakowanie. Po pozytywnym wrażeniu chętnie przetestuję cienie czy inne produkty prasowane tej firmy.

Produkt jest bardzo ekonomiczny. Jedno opakowanie starczyło mi na dwa lata (8g). Ma on sypką, bardzo miałką postać. Jest transparentny co jest dla mnie istotne, dlatego że nie zmienia koloru podkładu. Nie ma on pełnego matu, ale za to nie zapycha. Długo utrzymuje się na skórze i przedłuża trwałość makijażu. Pomaga w blendowaniu bronzera, różu czy rozświetlacza. Nie zostawia też białych plam przy robieniu zdjęć z lampą, co niektórym pudrom często się zdarza. Nadaje się do lekkiego bakingu. Puder bardzo się kurzy. Uważam, że jest to jedynie zaleta. Przy nałożeniu go pod oczy nie uwydatnia zmarszczek i nie zbiera się w załamaniach. Opakowanie jest bardzo wygodne. Posiada dziurki przez które wydostaje się produkt, lecz nie w dużych ilościach. Dołączona jest do niego gąbeczka której nie używam, ponieważ lepiej sprawdza mi się pędzel z Deni Carte.

34 myśli na temat “Ulubiony od lat – puder bambusowy Paese

    1. Kochana niestety na opakowaniu widnieje kilka innych składników oprócz samego czystego bambusa, nie są to jednak złe składniki 🙂 Ja teraz zamówiłam sobie czysty puder bambusowy ze stronki e-naturalne.pl polecam bardzo ❤

      Lubię to

  1. Dużo dobrego słyszałam odnośnie tej marki, ale jeszcze nigdy nie miałam okazji używać. Twoja recenzja jeszcze bardziej mnie do tego zachęciła – a zwłaszcza ten fragment o nieuwydatnianiu zmarszczek 😉

    Lubię to

  2. Dobrze znam tę markę, ale jeszcze tego pudru nie używałam. Mi przypasował ich matujący podkład i matująca silikonowa baza. 😉 Jakoś w przyszłym tygodniu będzie premiera nowym pomadek i błyszczyków Paese z kolaboracji z Macademian Girl. 😉

    Lubię to

Skomentuj

