Catrice HD Liquid Coverage

Podkład tak znany i tak rozchwytywany jak żaden inny. Niemożliwy do zdobycia zarówno stacjonarnie jak i przez Internet. Czy jest wart zakupu?

Dziś odkryję przed Wami jego prawdziwe oblicze. Kupiłam go w Hebe za 28,99 w odcieniu 010 w zestawie z korektorem gratis Catrice Liquid Camouflage, także w odcieniu 010. Testowałam go od ponad 2 tygodnie. Szybko stał się moim faworytem. Bałam się jego mocno żółtego odcienia, ponieważ mam bladą karnację. Zaskoczył mnie miło bo przy użyciu niewielkiej ilości krył znakomicie i połączył się z kolorem mojej skóry.

Po pierwszym nałożeniu wydawał mi się mocno wysuszający lecz po kilku minutach idealnie wtopił się w moją cerę. Wygładził ją i zmatowił. Z kolejnymi dniami było coraz lepiej. Krył naprawdę zaskakująco dobrze mimo swojej lejącej konsystencji. Nakładam go płaskim syntetycznym pędzlem lub dobrze zmoczoną gąbeczką, aby nie wpijała płynnego podkładu. Nie robi smug, nie tworzy ciastka oraz da się budować. Mat utrzymuje się kilka godzin na mojej mieszanej cerze (bez pudrowania). Co do trwałości to utrzymał mi się prawie 12h, „prawie” ponieważ musiałam go już zmyć. Jest to podkład matujący i długotrwały, dlatego za każdym razem przed nałożeniem smaruję skórę kremem nawilżającym aż do wchłonięcia, aby zapobiec przesuszeniu podczas tej pory roku. Choć sam podkład bez bazy w postaci kremu także stosowałam – spisywał się bez zarzutów. Nie trzeba go pudrować lecz po kilku godzinach można użyć odrobiny pudru w strefie T. Nigdy nie spłynął mi z twarzy i nie zrobił plam. Nie ciemnieje jak inne produkty tej marki, co mnie pozytywnie zdziwiło. Używanie rozświetlacza czy bronzera nie stanowi przeszkody dla wykończenia tego kosmetyku.

Jednym słowem podkład idealny. Jednocześnie lekki, kryjący, matowy i długotrwały. Natomiast w połączeniu z korektorem makijaż staje się bajeczny. Faktem jest, że odcień korektora przy kolorze podkładu jest delikatnie różowawy ale nie stanowi to przeszkody, ponieważ na twarzy tego nie widać. Kolory ładnie się mieszają a korektor rozjaśnia cienie pod oczami. Utrzymuje się równie długo i ładnie współgra ze swoim partnerem.

2
Świeży i zaschnięty od dołu: korektor Catrice Liquid Camouflage 010 i
podkład Catrice HD Liquid Coverage 010

Zachęcam do śledzenia mnie na kontach Insta, Fb i Blog.
Wkrótce jeszcze więcej recenzji.

Buziaki Magda :*

59 myśli na temat “Catrice HD Liquid Coverage

  1. Ale Ci się udało kupić w super cenie i to jeszcze z korektorem 🙂 Poluje na obie te rzeczy, ale niestety u siebie nie mam sklepów gdzie by mogły być, ale przy okazji wizyty we Wrocławiu będę musiała kupić 🙂

    Polubienie

  2. Wypróbuję go za jakiś czas 🙂 Od wielu lat moim niezawodnym podkładem jest Maybelline Affinitone 🙂 Choć na szczęście dużo podkładu nie potrzebuję, rzadko się maluję, używam go tylko do wyjść na imprezy, jakichś drobnych okazji typu wyjście z domu po zakupy 😉

    Polubienie

  3. Lubię ten podkład a w sumie to lubiłam. Pod koniec opakowania zrobił się meeega ciemny. Prosto z opakowania wydobywa się mega pomarańczowy kolor na prawdę. Tragedia. Jednakże jak był nowy to był super. Po miesiącu już się zepsuł a kupowałam przez internet:(

    Polubienie

  4. Nie jestem co prawda specjalistką w tej dziedzinie, ale Twoja recenzja mnie przekonuje. Z pewnością, gdy będę kiedyś szukała podkładu w pierwszej chwili zastanowię się nad Catrice HD Liquid Coverage. Takie posty to świetne wsparcie dla osób, które są zielone w kwestii makijażu;) Dzięki!

    Polubienie

  5. Kupiłbym mojej dziewczynie, ale poprzednim razem wybrałem 2 odcienie za ciemny. Tzn. ja tam nie widziałem większej różnicy, jak dla mnie wyglądało dobrze 😀

    Polubienie

Skomentuj

