RADICAL – nieudany produkt?

RADICAL – nieudany produkt

 

Witajcie Kochani!

Dziś przedstawię Wam mój stary problem wypadających włosów. Jakie kosmetyki mi się nie sprawdziły. Jest to moja rada dla osób, które szukają pomocy przy pielęgnacji lub zwiększeniu objętości swoich włosów. W kolejnych postach będę opowiadać jak wybrnęłam z tej sytuacji oraz co mi pomogło i okazało się skutecznym środkiem na usunięcie problemu.

Dwa lata temu zauważyłam, że wypada mi coraz więcej włosów. Na początku myślałam, że jest to przejściowe i za jakiś czas przestaną nadmiernie wypadać. Po około miesiącu problem się nasilił. Zaczęłam brać tabletki Silica (preparat wzmacniający włosy i paznokcie oraz wygląd skóry). Brałam je ponad pół roku lecz nie przynosiło to skutków. Paznokcie łamały się jak dawniej a włosy wypadały garściami. Po odstawieniu tabletek zdecydowałam się zakupić produkty Radical wyprodukowane przez Farmona Sp. z o.o. polskie laboratorium kosmetyków naturalnych.

Dwa produkty które weszły w moje posiadanie to mgiełka wzmacniająca do włosów zniszczonych i wypadających 200ml oraz 15 sztuk szklanych kapsułek po 5ml do kuracji przeciw wypadaniu włosów (intensywna regeneracja i głębokie odżywienie włosów zniszczonych i wypadających). Produkty nie należały do najdroższych ale także nie do najtańszych kosmetyków przeciw wypadaniu włosów.

Dochodząc do sedna sprawy – u mnie totalnie nie zdały egzaminu. Stosowałam je ponad pół roku zgodnie z zaleceniami na opakowaniu. Nie nastąpiła żadna poprawa w kondycji włosów i skóry głowy. Wydawać by się mogło, że polskie naturalne produkty powinny być chociaż trochę skuteczne. W tym przypadku zdecydowanie była to strata pieniędzy i czasu. Kosmetyki były przeznaczone dla włosów: zniszczonych, wypadających, wymagających wzmocnienia i regeneracji. Osobiście nie zauważyłam aby chociaż jedna z tych obietnic została spełniona.

 

 

15 myśli na temat “RADICAL – nieudany produkt?

  1. Jakie to frustrujące, kiedy coś solidnie stosujemy a to się wcale nie sprawdza. Mam jednak nadzieję, że w końcu trafisz na odpowiedni produkt!

    Lubię to

  2. Niestety, ale zanim trafimy na odpowiedni dla nas kosmetyk czasem musi minąć trochę czasu. Ja uwielbiam wszystko co naturalne i takie kosmetyki teraz testuję. Moim ulubionym jest przywieziony z Maroka olejek arganowy ❤

    Lubię to

  3. Nigdy nie miałam tych kosmetyków, chociaż kilka razy się przymierzałam do ich zakupu. Też mam problem z wypadającymi włosami i również niestety wiele produktów u mnie się nie sprawdza. Polecam Ci wypróbować szampon Pharmaceris H STIMUPURIN Specjalistyczny szampon stymulujący wzrost włosów (jeśli jeszcze nigdy nie stosowałaś). U mnie jedyny produkt, który praktycznie zahamował wypadanie włosów podczas stosowania.

    Lubię to

  4. Cieżko o dobre kosmetyki regenerujące włosy na tyle, aby nie wypadały. Miałam ten problem po 3 miesiącach od porodu, włosy wypadały wtedy garściami. Pomógł mi specyfik z łopianu – elfa (serum) bardzo dobra rzecz! Godna polecenia i stosunkowo nie droga ok. 20 zł. Pozdrawiam 😉

    Lubię to

  5. W moim przypadku Radical też się nie sprawdził – ale u mnie generalnie dopiero operacja przyniosła efekty, bo największy problem tkwił w gospodarce hormonalnej (która masakrycznie odbijała się na stanie moich włosów). Jeśli masz przesuszone, matowe i zniszczone – polecam kurację Silaplexem. Wszystkie trzy kroki przeprowadza fryzjer w salonie – ale trzeci krok (intensywną odżywkę na wilgotne włosy) możesz stosować też sama w domu. Na początek marca jestem również umówiona na keratynowe prostowanie włosów – i na pewno zdam z tego relację na blogu, więc zaglądaj 🙂

    Lubię to

Skomentuj

