Recenzja Kylie matte liquid lipstick & lip liner z Aliexpress

Na początek kilka słów o Aliexpress. Przy zamawianiu tego typu produktów, ważne jest by wziąć po uwagę kilka kwestii:

  • kolory nie będą zgadzać się z oryginałem
  • nie ma znaczenia czy kupicie droższą czy tańszą podróbkę
  • w każdym sklepie kolory danej pomadki mogą się różnić
  • aukcje z podróbkami szybko znikają czego nie należy się obawiać
  • można płacić przelewem co jest bardzo wygodne
  • należy trzymać się limitu wydanych pieniędzy by nie zapłacić cła
  • produkty podrobione mogą wysuszać i nie być trwałe
  • maksymalny czas na dostarczenie towaru to 60dni (choć zdarza się i dłużej)

Dziś przedstawię Wam moje pomadki Kylie, są to Posie k i Candy k. Zamówiłam je z Aliexpress pod wpływem dobrych recenzji oraz popularności oryginalnych produktów Kylie Cosmetics. Zacznijmy od pudełka. Jest ono identyczne jak oryginał. Opakowanie pomadki i konturówki także jest takie samo. Natomiast to co znajduje się w środku nie jest lepsze nawet od tanich marek, które znajdziemy w drogeriach. Nie dałabym za to 1 centa.

Sam produkt na pewno jest trwały i matowy, ale bardzo wysusza usta. Moje kolory nie zgadzają się z oryginalnymi barwami jakie proponuje Kylie. Strasznie trudno je zmyć. Płyn micelarny w ogóle nie daje rady a mleczkiem do demakijażu musiałam mocno ścierać. Usta zrobiły mi się czerwone od tarcia, bo pomadka mocno się wżarła w skórę. Konturówka nie jest wcale matowa. Bardzo miękka, lecz nie ma dobrej pigmentacji. Świeci się co źle wygląda z matową pomadką.

Nie ukrywam, że moja recenzja jest bardzo krytyczna, ale nie widzę tu nic co mogłabym Wam szczerze polecić. Poniżej wstawiłam ich swatche. Na ustach wyglądają troszeczkę inaczej. Nie chciałam ich już torturować dlatego swatche zrobione są na ręce. Nigdy już nie zamówię tego typu podróbek, choć będę dalej zamawiała różne produkty z Aliexpress.

kylie-swatch

9 myśli na temat “Recenzja Kylie matte liquid lipstick & lip liner z Aliexpress

  1. Czasami chyba lepiej używać mniej trwałych produktów, które poprawiamy w ciągu dnia, niż męczyć się z demakijażem i dodatkowo podrażniać usta. Ale przynajmniej wiadomo, czego nie warto wypróbowywać. Pozdrawiam;)

    Polubienie

  2. Aliexpress, cudownie że zaznaczyłaś na co uważać. Bardzo to cenię. Pomadek nie lubię i bardzo ciężko jest mi się do nich przekonać. Moze dlatego, że nie znalazłam dla siebie idealnej.

    Polubienie

  3. Mnie przeraża, że nie wiem co jest w środku, z czego jest zrobiona ta pomadka. Nigdy nie kupiłabym nic do ust czy oczu bez składu i z niepewnego źródła. Za to inne chińskie rzeczy toleruję, szczególnie lubię naklejki do paznokci i cudne latarenki na tealighty 🙂 Super, że opinia jest całkowicie szczera!

    Polubienie

Skomentuj

