Spotkanie blogerek oraz kilka słów o mnie

Hej 🙂

Mam na imię Magda i jestem z Bydgoszczy. Studiuję kierunek Innowacyjność i zarządzanie sferą publiczną trzeci rok. Moją największą pasją jest jazda konna. Od dziecka interesuję się końmi oraz związanymi z nimi sportami. Poza tym interesuję się reklamą, promocją, psychologią reklamy, grafiką, czyli ogólnie pojętym marketingiem. Posiadam także wykształcenie w tym kierunku. Lubię robić zdjęcia i rysować (jest to najczęściej ołówek). Jestem osobą która ma wiele zainteresowań. Często gotuję i tworzę swoje przepisy, mniej lub bardziej skomplikowane. Staram się przy tym odżywiać zdrowo. Wcześniej prowadziłam już bloga typowo urodowego. Nie wystarczało mi to do pełnej satysfakcji, dlatego postanowiłam założyć nowa stronę. Nie zabraknie tu wpisów o kosmetykach i dbaniu o włosy, skórę i paznokcie. Jest to kolejna z moich pasji, które zamierzam w ten sposób kontynuować i przekazywać swoją wiedzę. Jestem kosmetykoholiczką, paznokciomaniaczką oraz testerką intrygujących produktów. Lubie gadżety i minimalizm w swoim otoczeniu. Jestem zwolenniczką funkcjonalnych prezentów i nie lubię rzeczy, które maja tylko zastosowanie dekoracyjne. Jeśli chodzi o moją osobowość to szczególnie przeważa tu optymizm i logiczne myślenie. Charakter mam mówiąc delikatnie trudny – to chyba przez moją dosadną szczerość. Często lubię żartować i spędzać czas ze znajomymi, więc zdecydowanie nie jestem typem samotnika.

16251915_956465657786751_1916972989259420759_o

Do podjęcia decyzji o założeniu tego bloga przekonał mnie czas spędzony na spotkaniu blogerek. Przyszłam tam z wewnętrznym dylematem i potrzebą pomocy. O wydarzeniu dowiedziałam się na Facebooku. Nie wiedziałam jak to będzie. Nie znałam nikogo kto miał się pojawić w umówionym miejscu. Szybko przekonałam się, że wiele kobiet przybyło w podobnym celu i także jest to ich pierwsze spotkanie. W przytulnej restauracji czułam się wyluzowana ale także lekko spięta. Po tym jak każda z nas zaczęła się przedstawiać poczułam duży przypływ energii i śmiałości. Choć moja wypowiedź nie kleiła się i nie mogłam ułożyć wyrazów w mojej głowie w logiczne zdanie, wzrok uczestniczek który na mnie padał był pełen zrozumienia. W tak cudownym gronie nie czułam się już dawno. Otrzymałam wiele doświadczonych rad i wskazówek. W międzyczasie zjadłyśmy pyszne i zdrowe śniadanie oraz wypiłyśmy herbatę. Na koniec tak się rozgadałyśmy, że nie starczyło nam czasu na zaplanowane ćwiczenia. Spotkanie przedłużyło się o kolejną godzinę a my nie miałyśmy dość. Każda z nas miała tak wiele pozytywnej energii i chciała przekazać jak najwięcej innym.

16251725_956465721120078_1586666228826952444_o

Po powrocie do domu wymieniłam się odczuciami z poznanymi blogerkami. Zjadłam pyszną babeczkę, którą otrzymałam. Podarowaną kawę oddałam tacie, ponieważ jej nie piję. Sprezentowaną zawieszkę odłożyłam do szkatułki, a wizytówkę z wylosowanym wywiadem do portfela. Postanowiłam założyć bloga i zacząć od nowa. Poprowadzić go w taki sposób, jaki najbardziej będzie mnie satysfakcjonował. Jestem już zapisana na kolejne Śniadanie Świadomych Blogerek w Bydgoszczy, które odbędzie się w lutym. Jesteśmy grupą wspierających się blogerek, mniej lub bardziej doświadczonych. Będę wspominać ten czas z uśmiechem na twarzy i nie mogę się doczekać kolejnego spotkania.

Buziaki Magda

8 myśli na temat “Spotkanie blogerek oraz kilka słów o mnie

Skomentuj

